21 Ağustos 2015 Cuma

Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü]

22.08.2015

Diğer çözümü görmek için buraya tıklayın.

Windows 10 Kritik Hata Sorunu aşağıdaki gibidir.




Adım 1: Sorunun çözümü için "Komut İstemi"ni açmanız gerek. Bunun için masaüstünde bir klasör oluşturun. Adı önemli değil. Klasörü açın ve sırasıyla "Dosya > Komut İstemini Aç > Yönetici Olarak Komut İstemini Aç" tıklayın.



Adım 2: Tıkladığınız karşılaşacağınız ekran aşağıda gösterildiği üzere siyah bir penceredir.
Komut Satırına şu yazıyı girin ve enter'a basın:
sfc /scannow




Adım 3: Tarama %100 olunca bilgisayarınızı yeniden başlatın. Sorun çözülmüştür.

8 yorum:

  1. Hiçbir çözümünüz olmadı. Tek hesap kullanıyorum yöneticiyim cmd yi yönetici olarak çalıştırıyorum ama erişiminiz engellendi yazıyor ne yazsam. Sfc yi denedim erişiminiz engellendi diyor. Herşeyi denedim kullanıcı değiştirdim tekrar başlattım pc yi ama olmadı. Yardım edin lütfen 13 gündür kimse yardım etmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Erişim engellendi" diyorsa oturumunuz bunu yapacak seviyede üst düzey yetkili değildir. Yeni bir yönetici oturumu açıp aynı işlemi oradan yapmayı deneyin. Aksi halde nasıl çözüleceğini araştırmanız gerek.

      Sil
    2. Valla çok denedim hep yönetici olarak ayarladım ama erişiminiz engellendi diyip duruyor çıldırıcam. Kimse yardım etmedi microsoftun sitesinde de.

      Sil
    3. Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK rf

      Sil
  2. Ben bu çözümü denedim ancak bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra ekran simsiyah kaldı imleç gözüküyor ama ekran bomboş? Bir şeyi yanlış mı yaptım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ekran simsiyah kaldıysa biraz belkleyin geç gelebilir. Eğer antivirüs programı kullanıyorsanız ve antivirüs programını açabiliyorsanız antivirüs programını devredışı bırakın (internetten antivirüsün nasıl kaldırılacağını araştırarak antivirüs korumasını kapatabilirsiniz. Ben esed nod32 kullanıyordum HIPS etkinleştir seçeneğini iptal ettim düzeldi) o seçeneği iptal edip pc yi yeniden başlatınca sorun düzeldi. Sorunun nedeni antivirüs programları. Nasıl kaldırılacağını ya da nasıl kalkanların kapatılacağını öğrenirseniz sorun düzelecektir.

      Sil
  3. Eyvallah işe yaradı tamamdır

    YanıtlaSil
  4. Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Windows 10 Kritik Hata Sorunu [Çözüldü] ~ Lprgvn00 >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

 

Blogumuza Abone Olun!

Sorunlarınız İçin

Email Atın: destek@lprgvn00.com

Çalışanlarımız