30 Haziran 2013 Pazar

Youtube Videolar Açılmıyor 2013 [KESİN ÇÖZÜM] [RESİMLİ]

22.02.2014 ve sonrasında gelenler için uyarı! Bu içerik 2013 Haziran ayına aittir. Şu an bende sorunsuz çalıştığı için probleminizin ne olduğunu bilmiyorum. Bu yol sizi çözüme götürmeyebilir. Ama ses var - görüntü yok hatası için bir çözümüm bulunmakta. 
>Videonun çözünürlüğünü 240p yapıp sonra eski haline (çoğunuzda 360p'dir) çevirin. Görüntü gelecektir.


Haziran'ın da bitmesiyle birlikte yaklaşık 2 aydır devam eden Youtube siyah ekran hatasının çözümünü sizlere anlatıyorum. Kesin çözümdür arkadaşlar rahat olun. Dediklerimi tam yaparsanız bozulma ihtimali yoktur. Google Chrome ve Yandex Tarayıcı için çözümünü anlatacağım. Diğer tarayıcılarda da sorunun çözüm mantığı aynıdır.

Sorunu benim sayemde çözerseniz lüften aşağıdan yorum yapıp videoların açıldığını söyleyin ki insanlar bunun doğru bir yöntem olduğuna inansın.
Önemli Not: Bu işlemi yaptıktan sonra Youtube'da kullanıcı girişi yapamazsınız!
Şimdi, sorunumuz resimdeki gibi.


ADIM 1: Chrome ya da Yandex'imizi açıyoruz. Sağ taraftaki menüden "Ayarlar"a tıklıyoruz ve açılan sayfada, sayfanın en altındaki "Gelişmiş ayarları göster..."e tıklıyoruz.




ADIM 2: "Gizlilik" başlığı altındaki "İçerik ayarları"na tıklıyoruz. "İstisnaları yönet"e tıklıyoruz.




Aşağıdaki siteleri  teker teker yazıyoruz. Sonra hepsinin "Davranış" kısmından "Engelle"yi seçiyoruz. Ve "Bitti"ye tıklıyoruz.




ADIM 3: "Tüm çerezler ve site verileri..."ne tıklıyoruz. Arama bölümüne "youtube" yazıyoruz ve ne kadar site varsa hepsinin yanındaki "çarpı" işaretine basıyoruz.


ADIM 4: Tarayıcımızı kapatıp açıyoruz. Ve Sorun çözülmüştür :)
Etiketler: youtube, youtube video sorunu, youtube videoları açılmıyor, youtube videoları açılmıyor çözümü, youtube videolar izlenmiyor, youtube siyah ekran hatası, bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyin, youtube videolar açılmıyor 2013, kesin çözüm, resimli, youtube sorunu 2013, youtube videolar açılmıyor temmuz 2013, youtube video görünmüyor, youtube video görüntüleme sorunu,

14 yorum:

  1. eyvallah işime yaradı teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. çok saol o kadar uğraştım olmadı ama senin yöntem oldu çok çok saol :)

    YanıtlaSil
  3. Abi çok çok teşekkürler. Haftalardır o site senin bu site benim oyalandırılıyoruz. HAkkaten teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. ben bunu denedim fakat youtube da oturum açamıyorum bu sefer :( evet oturum açmadan izlenebiliyor ama var mıdır bi çaresi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube'un çerez tutmasını engellediğimiz için kullanıcı girişi yapamıyoruz. Kendim de aynı sorunu yaşıyorum ve tek ve kesin çözüm bu yöntemi bulabildim. Eğer düzeltmeyi başarırsam blogumda paylaşırım.

      Sil
  5. Paylaşabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah baba yaa çok saol inş sonradan bi sorunlar oluşmaz. ;)

    YanıtlaSil
  7. kardeş çok saol ya çok işime yaradı yani bir de sanırım konuyu teker teker sen yazmışsın resimletiyle çünkü başka hiç biryerde böyle bir içerik bulamadım emeğine sağlık çok saol :D baarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  8. abi çok saol allah razı olsun

    YanıtlaSil
  9. sorun bazı videolarda devam ediyor ancak bazılarında devam ediyor nedense tüm adımları harfiyen uyguladım oysa neyse buna da razıyız.daha iyisi bulunana kadar en iyi çözüm bu gözüküyor :D

    YanıtlaSil
  10. açılmadı yaptım yardım edinin :/

    YanıtlaSil
  11. Allah ne muradın varsa versin inşallah 2 milyon abonen olur en çok beyenilen site olsun İnşallah

    YanıtlaSil
  12. bi oluyo bi olmuyo kardaş

    YanıtlaSil

 

Blogumuza Abone Olun!

Sorunlarınız İçin

Email Atın: destek@lprgvn00.com

Çalışanlarımız